Ring

Hvis du har brug for et svar nu og her, kan du ringe ind til DOT på:

Tlf.: 7015 7000

  • For henvendelser vedrørende bus/lokaltog: Mandag-fredag kl. 7:00-18:00, lør-, søn- og helligdage kl. 8:00-18:00.
  • For henvendelser vedrørende tog: Alle dage kl. 7:00-20:00
  • For henvendelser vedrørende metro: Mandag-fredag kl. 8:00-16:00
  • For generelle henvendelser (fx vedr. apps eller billetter) vælger du i telefonen vilkårligt en af transportformerne.

 

Skriv

Nedenfor har du links til kontaktformularer, hvor du kan skrive ind og få svar på spørgsmål, du måtte have omkring bus/lokalbane, tog eller metro:

 

Om apps / mobile tjenester

Alle selskaberne i DOT kan hjælpe med henvendelser vedrørende apps og mobile tjenester. 

Ring 7015 7000 og vælg vilkårligt en af transportformerne - eller skriv via en af kontaktformularerne ovenfor.

 

Om rejsekort

Du kan ringe direkte til Rejsekort kundeservice mandag-fredag kl. 8:00-18:00 og lørdage 10:00-15:00.

Rejsekort tlf.: 7011 3333

 

Om webshop

For henvendelser vedrørende DOTs webshop (ikke apps/mobile tjenester), kan du kontakte os her:

DOT webshop tlf.: 3613 1910

Skriv til os vedr. DOTs webshop

 

Klager

Ønsker du at klage, skal du først kontakte det selskab, du har rejst med.

Du kan klage til Ankenævnet for Bus, Tog og Metro (www.abtm.dk), hvis du ikke er tilfreds med vores afgørelse.  

Ankenævnet for Bus, Tog og Metro
Vesterbrogade 149
1620 København V
Tlf. 88 88 82 16

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er primært relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klagen indgives her - http://ec.europa.eu/odr.